سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! بی گمان ما اهل بیت، درهای حکمت و نورهای در ظلمت و روشنی امّتها هستیم [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 5  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 6177
 
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو
 
دلکم،دلم برات می سوزه
نویسنده: محسن موالی(پنج شنبه 87/6/7 ساعت 4:59 عصر)

 

 

 

متاسفم دلم

متاسفم دلم اون که می گفت بی تو غم دنیارو داره , باورش سخته ولی اون دیگه دوست نداره

متاسفم دلم خبر از حالت نداره , کاش دعات کنه اونی که این روزا دوست نداره

متاسفم اگه احساس قشنگت دیگه ارزشی نداره

دل من نگو که سوختی از غم رفتن اون , من نمی خوام خیال کنه گناهی بود گردن اون

متاسفم دلم گل معصوم و نجیبت  تو رو دیگه نمی خواد



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ابی وفا
بگو که دوسم داری
بیا با من که می میرم
دوست دارم
دوستم داشته باش . . . .
آیا کسی داند چیست این بی کسی من؟
یقین دارم که میدانی دلم تنگ است این شبها
تسلیت قلب صبورم
ترسم از مرگ نیست
فاصله ی بود و نبودت
دلکم،دلم برات می سوزه

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو
محسن موالی

|| لوگوی وبلاگ من ||
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو

|| اوقات شرعی ||