سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش و دارایی، هر عیبی را می پوشانند و تنگدستی و نادانی، هرگونه عیبی را آشکار می سازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]   بازدید امروز: 4  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 6176
 
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو
 
آیا کسی داند چیست این بی کسی من؟
نویسنده: محسن موالی(پنج شنبه 87/6/7 ساعت 5:5 عصر)

در تنگنای غم ویران کننده  همیشگی ام 
در نوشته های بر جا مانده بی کسی ام
در نیستی های همیشه یکنواخت زندگی ام
فقط دنبال کسی میگشتم که برای من یک معنا داشت
آری کسی که من اورا نه برای خودم بلکه برای دلم به زبان می آوردم
من خود ازتنگنای بی کسی گذشته بودم ومیدانستم چیست این همه بی کسی
اما نتوانستم بر زبان آورم .کسی نپرسید چرا ؟برای چه؟اما همه مرا می شناختند
آری برای من چیزی جز غم نمیتوانست معنای یک بی کسی را بیان کند.
این بی کسی نبود که مرا غمگین کرد بلکه غم بود که مرا بی کس کرد.
اما آنقدربیکس شدم که نتوانستم حتی به غم بگویم :چرا؟چرا؟چرا؟
با این همه از غم چیزی فهمیدم. چیزی که حتی عشق با آن همه عظمت نتوانست
به من بفهماند و آن چیزی نبود جز فهمیدن و درک بی کسی .
آیا کسی داند چیست این بی کسی من؟



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ابی وفا
بگو که دوسم داری
بیا با من که می میرم
دوست دارم
دوستم داشته باش . . . .
آیا کسی داند چیست این بی کسی من؟
یقین دارم که میدانی دلم تنگ است این شبها
تسلیت قلب صبورم
ترسم از مرگ نیست
فاصله ی بود و نبودت
دلکم،دلم برات می سوزه

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو
محسن موالی

|| لوگوی وبلاگ من ||
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو

|| اوقات شرعی ||