سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همانا خدا را بندگانى است که آنان را به نعمتها مخصوص کند ، براى سودهاى بندگان . پس آن نعمتها را در دست آنان وا مى‏نهد چندانکه آن را ببخشند ، و چون از بخشش باز ایستند نعمتها را از ایشان بستاند و دیگران را بدان مخصوص گرداند . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 10   کل بازدیدها: 6182
 
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو
 
تسلیت قلب صبورم
نویسنده: محسن موالی(پنج شنبه 87/6/7 ساعت 5:3 عصر)
 
 
خداحافظ همین حالا

همین حالا که من تنهام ..خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شدن چشمام ...

خداحافظ کمی غمگین...به یاد اون همه تردید

به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید

اگه گفتم خداحافظ ..نه اینکه رفتنت سادست

نه این که می شه باور کرد دوباره آخره جادست

خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها

بدونی بی تو و باتو

همینه رسم این دنیا



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ابی وفا
بگو که دوسم داری
بیا با من که می میرم
دوست دارم
دوستم داشته باش . . . .
آیا کسی داند چیست این بی کسی من؟
یقین دارم که میدانی دلم تنگ است این شبها
تسلیت قلب صبورم
ترسم از مرگ نیست
فاصله ی بود و نبودت
دلکم،دلم برات می سوزه

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو
محسن موالی

|| لوگوی وبلاگ من ||
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو

|| اوقات شرعی ||