سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد است که آدمیان به ستیغ دانش [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 3  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 6175
 
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو
 
ترسم از مرگ نیست
نویسنده: محسن موالی(پنج شنبه 87/6/7 ساعت 5:2 عصر)

 

ترسم از رفتن نیست
ترسم از مردن ونابودی نیست
ترسم از اینست که دیگر بروم از خاطر
نام من دفن شود همچو تن من
گم شوم در کوچه های سرد تاریخ
نیابد کس دگر حتی کلامم را
نبابید بر لب حتی کسی نام ونشانم را

خدایا! مردن من قطع جانم نیست
خفتن در گوشه ای چون قبر نیست
پاک گشتن از زمینت نیست!نیست!
مردن من آن زمانیست که دیگر حتی
کسی نام من خسته دل و جان را نبرد... .


نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ابی وفا
بگو که دوسم داری
بیا با من که می میرم
دوست دارم
دوستم داشته باش . . . .
آیا کسی داند چیست این بی کسی من؟
یقین دارم که میدانی دلم تنگ است این شبها
تسلیت قلب صبورم
ترسم از مرگ نیست
فاصله ی بود و نبودت
دلکم،دلم برات می سوزه

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو
محسن موالی

|| لوگوی وبلاگ من ||
حالا که رفتی یرو دیگه نمی خوام تو رو

|| اوقات شرعی ||